חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון) עולה בקמפיין המשך לתרופת הדגל לטיפול בצרבת – אומפרדקס- Z

חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון),עולה בקמפיין המשך לאומפרדקס-Z בסמיכות לחג החנוכה הידוע במאכלים נוטפי שמן המעודדים צרבת.

הקמפיין צפוי לעלות ברדיו האזורי ובאינטרנט,למשך
כשלושה שבועות. בנוסף ילווה הקמפיין בתוכנית הרדיו של שי ודרור ב- 103FM. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסוםLEAD .



הקמפיין בעלות של כמיליון ₪ יוצג תחת המסר: "עד 24 שעות ללא צרבת" ויתמקד בארוחות הצהריים והערב ובמזונות המעודדים התפרצות הצרבת עבור כל אלו הסובלים ממנה.



"הקמפיין מתמקד בנקודה "כואבת". מי שאינו סובל מצרבת לא מבין איזה איום מהווים מאכלי החג כגון הלביבות והסופגניות עבור הסובלים מצרבת. בעוד שעבורנו מדובר באוכל טעים ובהנאה, עבורם מדובר באוכל המעורר כאב" אומרת טלי שפר, מנהלת המוצר בדקסל פארמה (דקסון).



"היה חשוב לנו להדגיש את היתרון של המניעה עד 24 שעות ולהעביר לכל הסובלים מצרבת את המסר שמעכשיו גם הם יכולים ליהנות מהמאכלים הללו. ללא חשש מהתקף של צרבת הם יוכלו לגשת לבית המרקחת ולרכוש את התרופה ללא מרשם רופא. הקמפיין יהפוך עבורם את האוכל הכי טעים, שרובנו אוהבים, מאויב לידיד" אמר רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים פרסום LEAD.



אומפרדקס- Z הינה התרופה היחידה ללא מרשם רופא בישראל, המונעת צרבת עד 24 שעות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל