חברת ה. שטרן יוצאת בקמפיין פרסום באינטרנט, לקראת ט"ו באב, לבחירת הצעת הנישואין המרגשת ביותר

חברת ה.שטרן עולה השבוע בקמפיין אינטרנט ייחודי לקראת ט"ו באב, בהשקעה כוללת של כ- 50 אלף ₪.



במסגרת הקמפיין מתבקשים הגולשים לספר על הצעות הנישואין המקוריות שלהם . ההצעה הייחודית והמרגשת ביותר תזכה את השולח בפרס הכולל: 2 טבעות נישואין בשווי 1,500 ₪ כל אחת, אותן יוכל לבחור באחת מחנויות ה.שטרן ברחבי הארץ.



ישראל קורט , מנכ"ל ה.שטרן צופה כי במהלך הקמפיין שייערך 12 יום יכנסו למיני- סייט שנבנה עבור הקמפיין, מעל 30,000 גולשים וישלחו למעלה מ-2500 הצעות נישואים מקוריות ומרגשות!



בסיום הקמפיין שייערך בט"ו באב (ה- 20 באוגוסט) תוצג באתר האינטרנט של ה.שטרן הצעת הנישואין המקורית ביותר.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים