חברת ה. שטרן ישראל תצא בקמפיין להשקת סדרת שעוני גלישה

חברת התכשיטים ה. שטרן העולמית יוצאת החודש במסע פרסום בינלאומי שייערך בד בבד ב– 21 מדינות, לרגל השקת סדרת שעוני הגלישה החדשה: "ספרה ארפואדור"Sfera ) Arpoador). במסגרת ההשקה הבינלאומית חברת ה. שטרן ישראל תעלה השבוע קמפיין להשקת סדרת שעוני הגלישה, בהיקף של חצי מיליון דולר. הקמפיין ייערך באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA ויכלול פרסום על גבי שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות ארצית ועוד.



הקמפיין שייערך בישראל כחודש ימים יתמקד בקולקציית השעונים הייחודיים שעוצבו בהשראת חוף ארפואדור (Arpoador ) המפורסם, בריו דה ז'נירו, ביוזמה משותפת של חברת ה.שטרן עם המעצב הברזילאי אוסקר מצווט ( (Oskar Metsavaht, שהנו המייסד והבעלים של החברה הברזילאית לאופנת ספורט הנקראת: "אוסקלן" ( Osklen).



התכונות העיקריות של סדרת השעונים החדשה היא התערובת של צבעי השחור לבן ברצועות המזכירות את אחד מגלשני הגלים בשימושו של אוסקר. סמלים החוזרים על עצמם בעיצוב מסוגנן הם עץ הקוקוס ( הגדל על חופי ריו דה ז'נירו) והכתר (סמל האצולה), חרוט בצדו הפנימי של השעון הלוגו של חברת ה.שטרן.



ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי "עם השקת סדרת השעונים החדשה בישראל, ה.שטרן צפויה להגדיל בארץ את נתח השוק במכירות שעונים שיגיע למעל מ- 20% משוק שעוני היוקרה והאופנה בישראל".

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)