חברת 'טורנדו' יוצאת בפרסומת המשך בעלות של כ-5 מיליון ₪

חברת 'טורנדו' יוצאת בפרסומת המשך בעלות של כ-5 מיליון ₪ שתעלה במוצ"ש הקרוב ה-2/5 ותכלול סרטון המשך לפרסומת האהובה ביותר עם שון גיטלמן (על פי נתוני מכון גיאוקרטוגרפיה), באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר-ריבנאי'.


בפרסומת החדשה גיטלמן גורם לתקלה בשלט המזגן, ומתקשר לנציגת שירות של החברה. גיטלמן, שבטוח כי גם עכשיו יצטרך לחכות זמן רב עד הגעתו של הטכנאי, מתפלא כשהוא מבין שנציג של החברה מתחייב להגיע אליו תוך 24 שעות.


"אנו מתכוונים לחולל מהפכה בתחום השירות בישראל ומתחייבים שהמתנה לטכנאי לא תעלה על 24 שעות מרגע קבלת הטלפון", מסביר אסף גריס, מנהל השיווק בחברת 'טורנדו', "בפרסומת החדשה אנו מדגישים את הנושא שחשוב לנו בעבודה מול לקוח: אמינות, מחויבות ושאיפה למצויינות ששמה את הלקוח במרכז ומספקת לו שירות מהיר ומקצועי"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)