חברת טלראן תקשורת רכשה את הזיכיון לשיווק והפצת המותג טלסה בישראל

משרד הפרסום הילה ושות' קיבל את תקציב הפרסום של טלסה בהיקף של כ-3 מיליון ₪ ויעלה בימים הקרובים בקמפיין חדש למוצרי טלסה – מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשי כביסה. הקמפיין, בהשקעה של כ-1.2 מיליון ₪, יעלה בתחנות הרדיו, על גבי שלטי חוצות ובאתרי האינטרנט, תחת הסיסמה: "טלסה זה קצת כמו לחיות בשבדיה".



לדברי חיים מטרסו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טלראן תקשורת: "טלסה הינו מותג יוקרתי מוכר וידוע בארץ ובאירופה, אשר בשנים האחרונות לא שווק בארץ. מוצרי טלסה מזוהים כמוצרי פרימיום משבדיה איכותיים ועמידים לאורך שנים. לאחר מו"מ ארוך עם חברת ASKO השבדית, רכשנו את זכויות השיווק וההפצה של המותג בארץ ובנוסף רכשנו את ייצור מותג בשבדיה".



טלראן הינה היבואנית הבלעדית של KONKA הסינית שהינה יצרנית מובילה בתחום ה-LCD והאלקטרוניקה הבידורית, טלפונים סלולריים, מזגנים ועוד ושל מותגים נוספים כגון TOPFIELD , מחשבי DAEWOO ו-FUBA הגרמנית יצרנית ציוד אנטנות וטלוויזיה בכבלים מהטובות בעולם.



החברה מספקת מגוון מוצרים לחברות תקשורת ולווינים ביניהן גילת לווינים, גילת סטקום, שירן ועוד, לצד שיווק ציוד תקשורת נתונים אלחוטי ומכשירי מדידה לחברת בזק.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)