חברת סנו משיקה מהלך פרסומי רחב היקף למותג סנו ז'אוול – המנקה הכללי הנמכר ביותר בישראל, בכיכובה של השחקנית-בדרנית יעל לבנטל, שאותה אנחנו רגילים לראות בסיטקומים בטלוויזיה ובהצגות בתיאטרון.
בסדרה הכוללת 6 סרטוני פרסומת, משחקת לבנטל שתי דמויות מנוגדות: יעל הצעירה – המייצגת את הקהל החדש של המותג, וחמותה "חולת הניקיון" – המכירה היטב את תכונות המוצר ויתרונותיו ופשוט לא מפסיקה לנקות ולהטריף את יעל. שתי דמויות "הצמד-חמד" הללו מלמדות את הצופים על תכונות המוצר, מציעות טיפים חדשים לשימושים שלא הכרנו, וממציאות פועל חדש בשפה העברית: "לז'אוול".
המהלך הפרסומי של סנו, בהיקף כמיליון ש"ח, כולל, מלבד סדרה בת 6 פרסומות טלוויזיה למגוון מוצרי סנו ז'אוול, גם הקמת אתר אינטרנט ייעודי ופעילויות אינטראקטיב נוספות. לאתר sano.co.il יתווסף עמוד נחיתה שיוקדש כולו לסנו ז'אוול, אשר יכיל טיפים לשימושים חדשים ולא מוכרים בז'אוול, כמו הארכת חיי הפרחים באגרטל, שטיפה יסודית ובטוחה של בקבוקי תינוקות ועוד. בעמוד ישנה אפליקציה שבה הגולשים יכולים להעלות את הטיפים האישיים שלהם. הטיפים יבדקו ע"י מומחי סנו ואלו שימצאו מתאימים יועלו לאתר.