חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב בעיתונות ובטלוויזיה לרגל השקת קולקציית סתיו- חורף 2006/7 .
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בלמעלה מ-2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה רביעית.
הקמפיין יכלול: סרט טלוויזיה, שילוט חוצות , מודעות במגזינים מובילים , בעיתונות ארצית , בעיתונות מקומית ועיתוני נוער. כמו כן כולל הקמפיין מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוג שיופץ בחנויות וכאינסרטים, בלמעלה מ- 300,000 עותקים.
קמפיין הפרסום יערך במשך חודשיים והסלוגן שילווה את הקמפיין הוא:New Winter New Fantasy
לדברי אלי ברקוביץ מבעלי חברת רנואר: "העונה רנואר תתמקד בקונספט זוגי ייחודי המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: השקפת חיים הדוגלת בחוויית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות".
עוד מסר אלי ברקוביץ כי :" מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: life by renuar עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות ,רוח חיים , אינדיבידואליות והעזה .
אופנת "רנואר", הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשתות רנואר ורנואר מן , ומונה 66 סניפים ברחבי הארץ.