חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח חדש לצעירות בשם באלונס

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם: BALLOONS (באלונס).

BALLOONS, הינו מותג טיפוח הפונה
לצעירות בגילאי 15-30 וכולל 30 מוצרים במחיר השווה
לכל כיס.

לדברי קרן מושעי מנהלת השיווק: "מדובר במותג צעיר
ומפנק, שיככב בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובמדיה החברתית, תוך התמקדות בהתחדשות
מתמדת של מוצרים
על מנת לתת מענה לטרנדים
חדשים בתחום. לדבריה: "מדובר במותג המשלב חוויה, איכות ומחיר אטרקטיבי שיונגש
לקהל הרחב".

המוצרים נמכרים במחירים נוחים: בין
10 ₪- 50 ₪ מחיר מומלץ לצרכן .

המותג ישווק ברשתות הפארם, חנויות נבחרות ובאתר האון ליין של שסטוביץ.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל