חברת "דנשר" תשקיע מיליון ₪ בקמפיין פרסום למותג השיער סיסטם פרופשיונל מבית וולה פרופשיונלס

חברת דנשר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי צריכה וטואלטיקה, יוצאת במהלך אסטרטגי ראשון, למותג השיער הבינלאומי "וולה פרופשיונלס". מטרת המהלך בהשקעה של מיליון ₪, הוא חיזוק חטיבת השיער המקצועית.



קמפיין הפרסום הכולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, לרגל השקת סדרת טיפוח יוקרתית לשיער. במרכז הקמפיין יככבו כ – 100 מעצבי שיער, דבר שלא נעשה עד כה בישראל, אשר יפנו בפניה ישירה ללקוחה הפונציאלית ברחוב תחת המסר: "בינינו, אף אחד לא מכיר את השיער שלך כמוני".


סדרת הטיפוח היוקרתית System Professional [SP] תחולל מהפכה של ממש בהיצע מוצרי טיפוח השיער, הסדרה תציע מוצרי פרימיום בהתאמה אישית ללקוחה.


יואל דנשר, מנכ"ל חברת "דנשר", מוסר: "השקעה במותג וולה פרופשיונלס יהווה אחד ממנועי הצמיחה לדנשר, זוהי יריית הפתיחה למספר מהלכים אסטרטגיים שייקרו במהלך שנת 2011 ושיביאו לביסוס מעמדה של וולה פרופשיונלס כמובילה בשוק המקצועי.אנחנו בטוחים שבהשקת סדרת הטיפוח היוקרתית SP , נבסס את מעמדנו בשוק השיער המקצועי ונגדיל את נתח השוק שלנו בעשרות אחוזים בתחום הטיפוח".


אראלה מייזל, מנהלת וולה פרופשיונלס, מוסרת: "כיום הצרכנים עומדים מבולבלים מול שפע תכשירי השיער הזמינים בשוק. רובם סומכים על מעצב השיער שימליץ להם על המוצרים המתאימים. בחרנו להשקיע בקמפיין פרסום שיקדם את מעצבי השיער המובילים בישראל כשגרירים הטובים ביותר למותג וולה פרופשיונלס. באמצעותם נגיע ללקוחה הסופית אשר תכיר את קו המוצרים החדש של SP המטפל באמת בצורכי טיפוח השיער של הצרכנית ומספק לראשונה שירות התאמה אישית של המוצר לשיער כדי להעניק תוצאות טיפוח מעולות".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)