חברת "ליבר אנד מור" נבחרה להוביל את קמפיין המיתוג של עיריית נס ציונה כעיר הירוקה בישראל

חברת "ליבר את מור" וחברת הפרסום "שאפו" יוצאות בימים אלה בפרויקט משותף למיתוג והטמעת מהלך הפרדת הפסולת של עיריית נס ציונה כעיר הירוקה בישראל.



השלב הראשון בפרויקט הוא שלב ההחדרה הכולל הפצת חומרי הסברה מודפסים לכל בתי האב בעיר, פרסום מודעות בעיתונות המקומית, תליית שלטים בחדרי האשפה ומערך של נציגים העוברים מדלת לדלת. הנציגים יעלו בפני התושבים את המודעות לחשיבות הפרדת הפסולת ויותירו אחריהם פח קטן המחולק לשני תאים- פסולת יבשה ופסולת רטובה.



מנהלי הקמפיין מעריכים כי כבר בחודש הבא ייחל שלב ההטמעה, בו תבוצע פעילות ענפה בקרב ילדים ובני נוער בבתי הספר בעיר. במקביל יערכו פעילויות קד"מ ותחרויות שונות בין שכונות העיר.



נתי מור, מנכ"ל משותף בחברת "ליבר אנד מור", ציין: "הצלחת הפרויקטים מסוג זה נמדדת בסוף התהליך עפ"י רמת ההטמעה בשטח ורמת המחויבות של התושבים לפרויקט. אנו בטוחים כי נצליח לעמוד בפרמטרים מדידים אלה בהצלחה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)