חברת "רקיט בנקיזר" יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת "קולון ג'ל 101"

המותג "קולון" מעלה בימים אלה קמפיין לרגל השקת "קולון ג'ל 101" בהשקעה המוערכת בכ- 3 מיליון ₪.



בסרט הפרסומת, תחת הסלוגן "קולון ג'ל 101- מנקה 101 כתמים" מוצג בחור שנקלע ל"מסע כתמים" הומוריסטי, רצוף תקריות, אשר בסופו הוא מבין את הצורך בג'ל כביסה המסיר 101 כתמים.



קמפיין הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "יורו-ישראל", חברת ההפקה "שושי ואודי" ובבימויו של אדם סנדרסון. קמפיין האינטרנט באמצעות Q Digital.



חגית ברטל, מנהלת תחום הכביסה ברקיט בנקיזר: "שוק מוצרי הכביסה עמד על כ- 454 ₪ בשנת 2010. סגמנט הג'ל מהווה 20% ונמצא במגמת צמיחה מתמדת – בשנת 2010 גדל סגמנט הג'ל בכ- 55% לעומת 2009. אחוז החדירה של ג'ל הכביסה גם הוא במגמת עליה ועומד על 28% בשנת 2010 לעומת כ- 25% בשנת 2009."



"בנוסף "קולון ג'ל 101" נבחן במעבדות חברת "רקיט בנקיזר" אל מול ג'ל הכביסה שמציעים המתחרים המובילים בשוק ונמצא זהה באיכותו ואף לעיתים יעיל יותר בניקוי כתמים שונים".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)