חברת קוסמו פארם, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, מעלה קמפיין של סדרת ג'ל הגילוח לגברים Crema Men.
הקמפיין לג'ל גילוח, Looking Good יעלה בכ- 75 חדרי כושר בפריסה ארצית, מקום בו בחורים צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.
היקף הקמפיין – פחות מ- 50,000$.