חברת WOM הינה החברה הראשונה בישראל שמנהלת, עוקבת ומודדת התפשטות של המלצות אישיות במעגלים חברתיים. התהליך הייחודי מאפשר להאיץ ולמדוד שיווק מפה לאוזן ככלי שיווקי יעיל ומדיד. דרך מערכות אלו יכולים לקוחות WOM להגביר מודעות למוצריהן, להגדיל מכירות ולספק התנסות דרך הקהילה ההולכת וצומחת של WOM.
החברה החלה פעילותה לפני כ- 10 ימים בלבד, במשך ימים אלו הזמינה את הציבור הרחב להירשם כממליצים ונכון להיום רשומים כבר למעלה מ- 5000 ממליצים כאשר מדי יום מצטרפים כ- 400 איש. ממליצי WOM אינם נהנים מתגמול כספי כלשהו, השיטה מתבססת על שיווק אותנטי על-פיו הממליצים זוכים להכיר ולהתנסות במוצרים מגוונים, חלקם טרום יציאתם לשוק, ובהתאם לשביעות רצונם הם ממליצים על המוצרים.
לדברי אסף צוריאל, מנכ"ל WOM , ההיענות לקמפיין דאב הייתה מדהימה. "תוך 48 שעות נסגרו כל המקומות שהוקצו לקמפיין, אנחנו לקחנו בחשבון סדר גודל של שבוע עד עשרה ימים והופתענו מאוד לטובה. זה נותן אינדיקציה לגבי רמת הפעילות והמעורבות הגבוהה שמאפיינת את החברים בקהילת WOM, כולם אנשים שרוצים להיות מעורבים ולקחת חלק אקטיבי בעיצוב תהליכי שיווק חדשניים. לאלו שלא הספיקו להירשם אני יכול להגיד שהקמפיינים הבאים כבר בפתח, בימים אלה אנו סוגרים מגוון רחב של קמפיינים שעתידים לעלות בשבועות הקרובים".