חב. SMSWINNER יוצאת בקמפיין פרסום עצמי בכל המדיות תחת הסיסמא "אל תתבאס תסמס"

חב. SMSWINNER העוסקת במכרזים הפוכים באינטרנט עולה מדרגה ויוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ענק תחת הסיסמא "אל תתבאס תסמס", בהשקעה של מליון ומאה אלף דולר.



מהחברה, המעניקה לדבריה, "ערך מוסף למכרזים באינטרנט על ידי העצמת החוויה שבקניה דרך מסך מחשב ומבלי לעבור את מלאכת הייסורים שעוברים בחנויות", נמסר כי הקמפיין ילווה במסע פרסום ארצי רחב היקף.



הקמפיין יכלול פרסום מודעות בעיתונות הארצית, פרסום אינטרנטי, שילוט חוצות, רדיו, טלוויזיה, תוכן שיווקי ושת"פ.



הקמפיין, בכיכובם של קובי מרציאנו ויניב נחמיאס המגלמים שודדים הפורצים לביתו המפואר של המעצב הנודע משה קאסטיאל שנידב את ביתו לצורך צילומי הפרסומת.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)