חב. SMSWINNER העוסקת במכרזים הפוכים באינטרנט עולה מדרגה ויוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ענק תחת הסיסמא "אל תתבאס תסמס", בהשקעה של מליון ומאה אלף דולר.
מהחברה, המעניקה לדבריה, "ערך מוסף למכרזים באינטרנט על ידי העצמת החוויה שבקניה דרך מסך מחשב ומבלי לעבור את מלאכת הייסורים שעוברים בחנויות", נמסר כי הקמפיין ילווה במסע פרסום ארצי רחב היקף.
הקמפיין יכלול פרסום מודעות בעיתונות הארצית, פרסום אינטרנטי, שילוט חוצות, רדיו, טלוויזיה, תוכן שיווקי ושת"פ.
הקמפיין, בכיכובם של קובי מרציאנו ויניב נחמיאס המגלמים שודדים הפורצים לביתו המפואר של המעצב הנודע משה קאסטיאל שנידב את ביתו לצורך צילומי הפרסומת.