חוגלה קימברלי בקמפיין טלוויזיה לדור החדש של "טיטולים פרימיום"

חוגלה קימברלי משיקה בימים אלה חיתול משודרג תחת המותג "טיטולים פרימיום", במראה חדש וייחודי.



ממחקרים שערכה החברה עולה כי "טיטולים פרימיום" הינו מותג החיתולים המועדף דווקא בקרב אמהות מנוסות (אמהות לילד שני ומעלה) ולכן גם הפניה התקשורתית החדשה תהיה מכוונת לקהל זה.



הקמפיין מציג סרטי אנימציה קצרים המתארים בצורה קלילה סיטואציות של הורות, והשינוי בתפיסה בין ילד ראשון לשני. אמהות לילד שני, מתוך רצון לתת לילד שלהן את הטוב ביותר, לצד חלוקת משאבים של זמן וכסף, מתמקדות במה שחשוב באמת. בכך מעביר הקמפיין את המסר העיקרי של "טיטולים": אמהות מנוסות מתמקדות בעיקר, ביכולת הספיגה של החיתול, ולכן הן בוחרות בטיטולים פרימיום. קולו של השחקן דודו זר מלווה את הסיפורים.



הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון, יעלה הערב בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו 24 למשך כשלושה שבועות. במקביל מתוכנן קמפיין פרינט בעיתונות נשים ומשפחה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)