חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מהדורת חג של לילי לבנדר

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מהדורת חג של לילי לבנדר בהשקעה מדווחת של כמיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO






מהלך זה מתווסף לשורה של מהלכים שיווקים חדשנים שהוביל המותג בשנה האחרונה בהם, השקת לילי אלוורה, מהדורת חורף, השקת לילי וניל ועוד, אשר סייעו לו לתפוס נתח שוק של כ – 30% (כספי, נילסן) בשנת 2006.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה