חוגלה קימברלי מעלה קמפיין למותג משותף של "ניקול" ו- "Glad" העולמית

חוגלה קימברלי חברה לכלורוקס, ענקית עזרי המטבח האמריקאית ומשיקה פתרון חדש למטבח: פלסטיק אוטם. שיתוף הפעולה נועד על מנת לאפשר לחוגלה לשווק תחת המותג ניקול ולהיכנס לנישת עזרי המטבח והבית. מהחברה נמסר כי מוצרים נוספים תחת המותג המשותף צפויים להגיע במהלך השנה.




לדברי רינת אשכנזי, מנהלת תחום מוצרי עזר למטבח ולבית בחוגלה קימברלי: "המותג ניקול הביא למהפכה בקטגוריה של 400 מיליון ₪ שהיתה מאופיינת באדישות מצד הצרכן. המותג רשם צמיחה של כ- 20% מאז השקתו מחדש לפני כשנתיים. החיבור עם גלאד, המובילה בתחום בארה"ב, נועד על מנת להביא לצרכן הישראלי תחת ניקול את המוצרים המצויינים מהם נהנים הצרכנים האמריקאיים".



מהחברה נמסר כי חוגלה תשקיע כ- 2 מיליון ₪ בקמפיין טלוויזיה ובתי קולונוע רחב היקף באמצעות גיתם BBDO בפעילויות קד"מ וקמפיין "פה לאוזן" צרכני וכי סרט הטלוויזיה יהיה בסגנון הומוריסטי, וימשיך את השפה של ניקול המחדדת את ההבדלים בתפיסות בין גברים ונשים במטבח.



קרדיטים:


גיתם: סמנכ"ל קריאטיב – גיא בר, מנהל קריאטיב – דני יעקובוביץ, קופי – מירן פחמן


ארט – יובל דוידוב, מנהלת לקוחות- אליקה מרחבי, סופרוויזרית – ענבל גולן, תקציבאית – מור פסו, פלנרית – מאיה דנגור, מנהלת מחלקת הפקה- נגה שגיא, מפיקת משרד– ליאת משה, חברת הפקה: שושי ואודי.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)