חוגלה קימברלי חברה לכלורוקס, ענקית עזרי המטבח האמריקאית ומשיקה פתרון חדש למטבח: פלסטיק אוטם. שיתוף הפעולה נועד על מנת לאפשר לחוגלה לשווק תחת המותג ניקול ולהיכנס לנישת עזרי המטבח והבית. מהחברה נמסר כי מוצרים נוספים תחת המותג המשותף צפויים להגיע במהלך השנה.
לדברי רינת אשכנזי, מנהלת תחום מוצרי עזר למטבח ולבית בחוגלה קימברלי: "המותג ניקול הביא למהפכה בקטגוריה של 400 מיליון ₪ שהיתה מאופיינת באדישות מצד הצרכן. המותג רשם צמיחה של כ- 20% מאז השקתו מחדש לפני כשנתיים. החיבור עם גלאד, המובילה בתחום בארה"ב, נועד על מנת להביא לצרכן הישראלי תחת ניקול את המוצרים המצויינים מהם נהנים הצרכנים האמריקאיים".
מהחברה נמסר כי חוגלה תשקיע כ- 2 מיליון ₪ בקמפיין טלוויזיה ובתי קולונוע רחב היקף באמצעות גיתם BBDO בפעילויות קד"מ וקמפיין "פה לאוזן" צרכני וכי סרט הטלוויזיה יהיה בסגנון הומוריסטי, וימשיך את השפה של ניקול המחדדת את ההבדלים בתפיסות בין גברים ונשים במטבח.
קרדיטים:
גיתם: סמנכ"ל קריאטיב – גיא בר, מנהל קריאטיב – דני יעקובוביץ, קופי – מירן פחמן
ארט – יובל דוידוב, מנהלת לקוחות- אליקה מרחבי, סופרוויזרית – ענבל גולן, תקציבאית – מור פסו, פלנרית – מאיה דנגור, מנהלת מחלקת הפקה- נגה שגיא, מפיקת משרד– ליאת משה, חברת הפקה: שושי ואודי.