חשיפה ראשונית: מטריקס ו- TheMarker במיזם משותף לסיוע לאוכלוסיות נזקקות

חשיפה ראשונית: מטריקס ו- TheMarker במיזם ראשון מסוגו-במאמץ לרתום חברות מובילות במשק לסיוע לאוכלוסיות נזקקות.



לקראת החגים ובהשפעת המלחמה בצפון, יוצאות מטריקס – חברת שירותי ה- IT, ו- TheMarker בפרויקט מיוחד תחת הכותרת "תעביר את זה הלאה".


מיזם זה מעודד את החברות המובילות במשק לתרום מוצרי מזון ומוצרים לתינוקות למען אוכלוסיות נזקקות, באמצעות שיתוף פעולה של העובדים והמנהלים בכל חברה.


עם סיום הפרויקט יועברו המזון והציוד שיאספו לארגון "לתת".



במסגרת הפרויקט, אשר ייצא לדרך ויושק במהלך אירוע 100 המשפיעים של TheMarker שיתקיים ב- 6 לספטמבר במרכז הקונגרסים בחיפה, יקבלו 20 חברות מובילות מטעם מטריקס


ו- TheMarker ובאמצעות חברת UPS , מכלים מיוחדים לאיסוף המצרכים.


עובדי כל חברה ימלאו תוך 48 שעות את המכלים וארגזים מיוחדים של UPS, ולאחר מכן המכל יועבר הלאה לחברה הבאה , כך שעד סוף הפעילות יגיעו המכלים לכ- 80 חברות, בהן יתבצע איסוף מוצרים ע"י ההנהלות והעובדים.



השינוע והלוגיסטיקה בפרויקט "תעביר את זה הלאה" יבוצעו באדיבות חברת UPS.


הפרויקט יתועד באתר TheMarker מ- 6 עד 29 לספטמבר, ויחשוף את הצדדים ההתנדבותיים החשובים כל כך בחברה הישראלית.



מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אומר: "מטריקס פועלת במשך כל השנים למען הקהילה, תוך דגש על סיוע לאוכלוסיות חלשות. השנה נוספו לצערנו אוכלוסיות נוספות בצפון, שנפגעו קשות בתקופת המלחמה וזקוקות לסיוע חירום. מצב זה הביא אותנו למיזם המיוחד יחד עם TheMarker, ואנו משוכנעים כי חברות רבות, אף מעבר ל- 80 החברות המתוכננות, ירצו לקחת חלק ולתרום יחד עם עובדיהן מוצרים חיוניים".



הדס גולדשטיין, מנכ"לית TheMarker, אומרת: TheMarker" שמח לרתום את הקהילה העסקית ואת מאות אלפי קוראיו למען מבצע חשוב זה. אתר האינטרנט כפלטפורמה, מאפשר לעקוב אחרי המכלים בחברות השונות, ולחשוף את תרומתן בפני קוראים רבים".


אולי יעניין אותך

 שמש, קרדיט צילום אלן צצקין (1)
 למבז בעלי חברת LDB להשקעות בנדלן ופיננסים - צילום יחסי ציבור
15457picaaa1
אסטרטג בנשמה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל
 זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
dolphin logo