חברת טאקו-בל וערוץ MTV חוברים מדי שנה לצורך קידום פרסי MTV Video Music Awards. השנה החליטו בטאקו-בל לאתגר את שיווק המוצרים בעזרת סקאנלייף, המתמחה בנושא הקוד הדו-ממדי. רשת המזון מיקמה ברקודים דו ממדיים (QR) על קופסת ה"מיקס" שלה ועל כוסות הג'מבו שלה. הקודים הממוקמים על גבי האריזות מובילים לתכני מולטימדיה אינטראקטיבים משתנים מבית MTV הכוללים טיזרים, פרומואים, ראיונות וקליפים מוסיקליים.
אחד מיתרונות השימוש במערכת סקאנלייף נובע מכך שהקוד אמנם נותר ללא שינוי, אך מערכות הבקרה של סקאנלייף מאפשרות לשנות את תוכן הברקוד, כך שהמשתמש מקבל בכל שבוע חווית משתמש שונה ומגוונת בכל ששת שבועות הקמפיין. כבר במהלך השבועות הראשונים של דיווחה חברת סקאנלייף על מאות אלפי סריקות לקודים הדו-ממדיים שנלוו למארזים.