טחינה "הנסיך" יוצאת בקמפיין טלוויזיוני ראשון

טחינה "הנסיך" יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיוני ראשון תחת הסיסמה- "טחינה גלילית משובחת" באמצעות משרד הפרסום ליכטנזון & GROUP . עלות הקמפיין כ- 4 מיליון ₪.



הקמפיין מדגיש את חווית השימוש של טחינה גולמית משובחת, ולימוד לצרכנות נכונה של טחינה גולמית- בחינת הניחוח, המרקם,הצבע והטעם כאנלוגיה ליין משובח. שכן, גם טחינה גלילית משובחת צריך לדעת לבחור.



הלוקיישן נבחר בקפידה על מנת לשדר את האוטנטיות הגלילית המשובחת ואת האהבה והמקצועיות שמושקעות בייצור טחינה "הנסיך", טחינה גלילית הנמצאת בסביבתה הטבעית ושם נשמרה התרחשות העלילה.



השף טל כהן הפרזנטור הנבחר לקמפיין, מעביר את הערכים שהמותג מזדהה איתם וידוע כשף שמאוד מתחבר לטחינה הגולמית ובמבחן "עיוור" שקדם לבחירתו ענה טל בנחרצות שהוא משתמש בטחינה "הנסיך".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל