טיב טעם עולה בקמפיין חגיגי לרגל עשור למועדון הלקוחות

רשת טיב טעם חוגגת 10 שנים למועדון הלקוחות המונה למעלה מ- 200 אלף חברים ותעלה בימים אלה בקמפיין חגיגי קולינארי – תחת הסלוגן: "מועדון טיב טעם חוגג 10 שנים של טעם טוב". הקמפיין שם דגש על היות טיב טעם רשת מובילה בתחומה. וחורטת על דגלה, כבר עשור את האהבה לאוכל ולשמחת החיים. חברי מועדון הלקוחות נהנים ומעריכים אוכל טוב , חומרי הגלם משובחים ומיוחדים מהארץ והעולם.






הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. ויעלה בתאריך ה- 20.2.19 . בדיגיטל, ברשתות החברתיות, , ברדיו, בעיתונות המובילה ובמגזר הרוסי.






במסגרת הקמפיין יודגשו מבצעי ה-10 ₪ על מגוון רחב של מוצרים והטבות המועדון, הניתנות לחברים והופכות את המועדון לכדאי ביותר. בעלות הנאמדת בכ- 600,000 אלף ₪ .






הקמפיין משלב את רוח הקולינריה עם הניחוח הבינלאומי ברשת טיב טעם. ונועד להעלות את המודעות



למועדון הלקוחות החזק של טיב טעם ולמבצעים הניתנים גם בהתאמה לכל לקוח.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)