מותג האופנה העולמי טימברלנד יוצא בקמפיין קיץ 2010 בישראל. במסגרת הקמפיין הבינלאומי של טימברלנד, שיעלה באפריל 2010 ברחבי העולם, השקיעה חברת טימברלנד, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל , במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בחנויות, חסויות בטלויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקציה, בתקציב כולל של כ- 1 מיליון ₪.
קמפיין הקיץ של טימברלנד העולמי מדגיש אופנתיות ועדכניות מצד אחד וערכי השמירה על איכות הסביבה מצד שני. הקמפיין מציג את מראה ה- "יאכט קלאב" האופנתי המשדר כוח, חופש ואפשרויות על רקע הים הכחול ובנוסף, שם במרכז את נעלי ה BOAT SHOS בגזרת מוקסין הקלאסי , גולת הכותרת של נעלי ה EARTHKEEPERS הידידותיות לסביבה, בעלות סוליה "ירוקה" ( GREEN RUBER ) העשויה מגומי של צמיג ממחוזר .
לדברי דיויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד בישראל: " המותג האמריקאי "טימברלנד" הפך לשם נרדף לאופנת פנאי, נוחות איכות וספורט אתגרי. הקיץ הקולקציה שמה דגש על אופנתיות, איכות, טכנולוגיות חכמות ושמירה על איכות הסביבה כערך מרכזי."
לדבריו:" חברת טימברלנד, המזוהה מאז הקמתה עם קירבה לטבע מייצרת מוצרים, שאופן ייצורם אינו פוגע באיכות הסביבה והעונה על כל נעל טימברלנד מסדרת earthkeepers , שנמכרת בכל רחבי העולם, תורמת טימברלנד 1$ לעמותה למען תושבי האיטי."
עוד הוסיף בידרמן ואמר: "גישה זו באה לידי ביטוי לא רק בבדים האורגנים מהם עשויה מרבית הקולקציה ובסוליות הנעליים העשויות מגומי ממוחזר, אלא גם בעיצוב החנויות למשל, החנות בקניון רמת אביב מצוידת בריהוט ,שעשוי מעץ ממוחזר ולא מעץ שנכרת במיוחד כדי ליצור ריהוט."
הרשת מונה כיום 9 חנויות דגל בפריסה ארצית בקניון עזריאלי, קניון ארנה, קניון איילון, קניון ר"א, קניון שבעת הכוכבים, גרנד קניון בחיפה, נצרת, אילת,רויאל גרדן,כמו כן נמכרים בפינות בחנויות סקאל ספורט, חנויות רשת אמפוריום ,בדיוטי פרי בנתב"ג ובנוסף, החברה משווקת לחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.