טל נוי עשתה את TLV ומתפנה להוביל את הקמפיין הישראלי של RICH, "השמפנייה של פריס הילטון"

טל נוי, ש"העיפה לכולם את התריס" בתוכנית המוצלחת TLV, היא הראשונה מבין משתתפי התוכנית לקבל קמפיין. בת הטובים מכפר שמריהו, תככב בקמפיין החדש של RICH – השמפניה של פריס הילטון. במסגרת הקמפיין תעלה טל בלוג מצולם בפייסבוק וביו טיוב בשם, "מיומנה של MISS RICH" ותציג יומן יומי עם הטיפים הכי נכונים להתנהג ולהיות הכי RICH!



במהלך חודש ספטמבר יעלו סרטוני הבלוג של טל נוי בדף הפייסבוק של החברה בכתובת https://www.facebook.com/feelRich. הסרטונים יציגו את טל בפעילות יום-יומית של נערת RICH יחד עם "סאנג'יב", הסנג'ר של טל שמסייע לה בכל העולה על רוחה.



בין הפוסטים שתעלה טל: המדריך המלא עפ"י טל לשיזוף המושלם, פוסט ההבדלים בין גבר איטלקי לגבר ישראלי, פוסט "יוצאת להשחית את העיר", פוסט טראומתי, פוסט מחפשת אאוטפיט ליום כיפור ועוד.



השקת הסדרה היא חלק ממהלך תוכן כולל של המותג Rich וחברת התוכן The Box שמלווה את הרחבת פריסתו של המותג לכל הארץ.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)