טרה משיקה סדרת מוצרי לייט לשוק המקצועי

מחלבת טרה מביאה לראשונה בישראל את עולם הבריאות לשוק המקצועי ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי לייט. שוק מוצרי החלב בתחום המקצועי מהווה ב-15-20 אחוז מענף החלב בישראל. המהלך ילווה בקמפיין פרסום בשוק המקצועי ופעילות קד"מ.




הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק טרה: "ההחלטה לפנות לשוק המקצועי נבעה מתוך צורך קיים של חברות קייטרינג ומוסדות שונים, כגון: בתי קפה, מסעדות ובתי מלון במוצרים בריאים יותר לקהל הסועדים. חלק מטרנד הבריאות, הצרכן הישראלי מעוניין במוצרים בריאים יותר ודלי קלוריות גם במפגשים מחוץ לבית."

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)