טרייד מוביל יוצאת בקמפיין פרסום חדש

טרייד מוביל, חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש שעלותו כ-1.5 מיליון דולר. בתום מכרז זכה משרד "חברון זלצמן" בהובלת הקמפיין.



במכרז השתתפו המשרדים: "לין אנד לין", "אליקים הרמן" ו"אזימוט".



חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן, מטפלים בין היתר בתקציבי פרסום של יקבי כרמל, ג'רוזלם פוסט ועוד.



קמפיין הפרסום שיעלה בתחילת חודש פברואר, מהווה צעד ראשון במהלך שיווקי רב היקף שבו יוצאת טרייד מוביל, שכולל בין היתר את שיתוף הפעולה עם משרד יחסי הציבור א.מ.ן ויינר המתמחה בענף הרכב. כחברת הטרייד אין שעל לקוחותיה נמנים מרבית יבואני הרכב בישראל, דוגמת פיאט, קרייזלר, טויוטה, סוזוקי, פיאט ועוד, מטרת הקמפיין הינה לחזק את מעמדה כמובילה בשוק הרכב והטרייד אין.



טרייד מוביל מתמחה ברכישת מכוניות יד ראשונה פרטית במסגרת עסקאות טרייד אין של יבואני הרכב ומעניקה מענה הוגן וקל לשדרוג או החלפה ממכונית שבבעלות הלקוח למכונית מתקדמת יותר מהמלאי הקיים בחברה, בנוסף מציעה החברה אפשרויות מימון מגוונות.



כמו כן, טרייד מוביל מספקת את שירותי הטרייד אין ישרות אצל חלק מהיבואנים, בנוסף לסניפיה בראשל"צ, חולון, הרצלייה וחיפה.



כפי שמסביר מנשה ברק מנכ"ל טרייד מוביל: "טרייד מוביל התבססה בשנים האחרונות כמובילה בענף הטרייד אין. אנו רואים חשיבות בפעילויות שיווק מגוונות על מנת לבסס את המותג – טרייד מוביל".

אולי יעניין אותך

Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
Altman x Gali_Srutonim
מוקאפ