טרנד מוצרי TO GO מגיע גם למוצרים הבסיסיים: תנובה השיקה קוטג' ייחודי לצריכה מחוץ לבית

תנובה משיקה מאגדת קוטג' TO GO – ארבעה גביעים של גרם קוטג' 5% מועשר בסידן – מוצר נוחות באריזה אישית.



המוצר החדש נותן מענה למגמת הנוחות המתפשטת בענף המזון. קוטג' TO GO הינו מוצר יעודי המתאים לצריכה בבית ומחוצה לו.



היקף שוק הקוטג' בארץ מוערך בכ-28,000 טון, על פי נתונים של מועצת החלב. היקפו הכספי של שוק זה מוערך בכ-400 מיליון ₪ לשנה (במחירים קמעונאים). תנובה מובילה את שוק הקוטג' עם 60% נתח שוק ממוצע.



מתנובה נמסר כי קוטג' TO GO ישווק במארזים של 4 יח', 150 גר' כל אחד.


אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)