רשת טרקלין חשמל מעלה קמפיין רחב היקף ראשון עם מרגול, לאחר שנבחרה להיות הפרזנטורית של החברה בשלוש השנים הבאות. הקמפיין, תחת המסר טרקלין חשמל "הכי זולים במותגים", באמצעות משרד הפרסום אדלר- חומסקי, יעלה ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט, בהיקף של כמיליון וחצי ₪.
במסגרת הקמפיין תציע טרקלין חשמל מבצעים על כל הקטגוריות המוצעות בסניפי הרשת, ביניהם מסכים דקים, מחשוב, מזגנים, תנורים, מקררים, מכונות כביסה ומייבשים, מוצרים קטנים ועוד.
לדברי נדב קרמר מנהל השיווק של טרקלין חשמל, "במסגרת מהלך של מיתוג מחדש והבחירה במרגול לפרזנטורית של החברה, טרקלין חשמל מעלה קמפיין רחב היקף, המציע ללקוחות לקנות את המותגים הטובים ביותר במחירים הזולים ביותר".
"כרשת הנותנת אחריות כפולה לצרכנים (אחריות גם שלנו כרשת וגם של היבואן), חשוב לנו להעביר לצרכנים את המסר שלא נעבוד עם מותגים שאין להם שרות ואחריות של יבואן מורשה ושניתן להם תמיד את המחיר הזול ביותר עבור מותג איכותי, ומרגול כאחת שנתפסת כ"לא פראיירית", מעבירה את המסר מצוין", הוסיף קרמר.
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר- חומסקי & וורשבסקי grey
סמנכ"ל: אמיר גיא
מנהל לקוחות: גדעון יניב
תקציבאות: קרן ישראל + קרמית תוהמי + רויטל יפת.
פלנינג: אמנון גולן.
מנהלת קריאייטיב: חווה מרגול.
צוות קריאייטיב: יעל קורן (קופירייטירית) + וולדי (מעצב).
הפקה: רינת קינן.
מדיה: תמי אלון.