רשת סופר פארם יוצאת לקראת פסח בקמפיין רחב היקף, שיתמוך במבצעי הבישום שמציעה הרשת. הקמפיין יכלול פרסומות בערוצים 2 ו-10, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים המובילים, פרסום באינטרנט, תשדירים ברדיו וכן שלטי חוצות. היקף ההשקעה בקמפיין הפרסום כולו: מעל 2.5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יכלול סדרה של 3 פרסומות באווירה רומנטית. בפרסומות יככבו גל גדות (מלכת היופי לשנת 2004), הדוגמנית והשדרנית אן קונופני והדוגמן הברזילאי ז'אן קרלוס. את הפרסומות תלווה גרסת כיסוי לשיר 'לס מואה טמה' של הזמר המנוח מייק ברנט.
יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל רשת סופר פארם אמר היום כי "תקופת הפסח מהוה נתח נכבד מהמכירות השנתיות של תחום הבישום ברשת. בשבוע של החג מגיעות המכירות ל- 22 אלף יחידות ביום – פי 5 מיום רגיל".
ברשת צופים כי בשנת 2007 תהיה עלייה של 8-12 אחוזים במכירות הבישום, לעומת תקופה מקבילה אשתקד, וזאת בשל הגברת מאמצי הפרסום וכן השקה מואצת של מבחר בשמים חדשים בחודש מרץ.