יאן יאנקו מונה למנהל תחום מדיה חברתית ב- moblin

יאן יאנקו (29), מונה למנהל מחלקת המדיה החברתית ב- moblin, חברת השיווק והפרסום הסלולרי המובילה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי יאנקו על תחום הפרסום בזירת המדיה החברתית במובייל ובטאבלטים. יאנקו יהיה אחראי על ליווי לקוחות החברה בתהליך הבנייה וההוצאה לפועל של אסטרטגיית הקידום, המדידה והפרסום ברשתות חברתיות; עבודה עם מנהלי לקוחות על התוויית אסטרטגיה ללקוחות ותכנון וביצוע של אסטרטגיית קידום ממומן ברשתות חברתיות.


יאנקו בוגר לימודי יחסי ציבור בעבודי קריאייטיב, וכיום הוא מרצה לפייסבוק במכללה לניו-מדיה. בעבר עבד בחברת Stickytacs, המתמחה בבניית אפליקציות ולפני כן ב- GNS דיגיטל, מחלקת הדיגיטל של משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

יאנקו מתפעל כיום את אחד הבלוגים הנצפים בתחום הקידום והשיווק בפייסבוק בישראל, ואף נבחר על ידי מאקו לאחד מ 32 האנשים שהכי כדאי לעקוב אחריהם בפייסבוק בישראל.


"בימים בהם מתוך 1.28 ביליון משתמשים פעילים בפייסבוק, 945 מיליון מהם נכנסו ממערכות ה-mobile, אין ספק שגוף כמו moblin עובר שינוי גם הוא…", אומר עומרי ארגמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת moblin. "זאת ועוד, 59% מהכנסות פייסבוק ממודעות ברבעון הראשון של 2014, באו מפלטפורמת ה-mobile ויאנקו ינווט יחד עם הלקוחות שלנו את האסטרטגיה הפרסומית החדשה הנדרשת כיום. בשנתיים האחרונות, ובעיקר בפייסבוק, אנו רואים צמיחה מאסיבית בתקציבי הפרסום ברשתות החברתיות במובייל. המדיה החברתית הינה מדיה ייחודית עם מגוון אפשרויות וטרגוט שאין בשום מדיה "סטנדרטית" סלולרית. כשחקן המוביל בתחום אנו מחויבים להמשיך להוביל ולספק ללקוחותינו את קשת האפשרויות הרחבה שהסלולר מציע".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)