השחקנית יאנה יוסף, שפרצה לתודעה בעונה הרביעית של האח הגדול והיתה מועמדת לפרס אופיר על משחקה בסרט "הרמוניה",
תשתתף בקמפיין חדש של רשת סטודיו C שיעלה השבוע, שמשקף את תופעת הפייק-שואו: "אנשים צופים בתמונות המרוטשות האלה ובאמת חושבים שהעולם זוהר. הגיע הזמן שמישהו יגיד להם את האמת".
האותנטיות של יאנה השתלבה היטב עם ערכי הלבה של רשת סטודיו C: כשאת מגיעה לאימון, את מתחברת למי שאת באמת. כל השאר נותר מחוץ לדלת.
שירי אבן זהב, סמנכ"לית השיווק של סטודיו C: "היצע האימונים הרחב של סטודיו C מאפשר לכל אישה למצוא את האימון הנכון והמתאים בשבילה. מטרת הקמפיין היא להדגיש את הידע והמקצועיות של הרשת שבזכותם לקוחות סטודיו סי נהנות מתוצאות אמיתיות".