AXE מותג הדאודורנטים לגברים המוביל והמצליח מבית יוניליוור, משיק את הדור החדש של סדרת הדאודורנט – ספרי לכל הגוף המצליחה עם פורמולציות משופרות, אריזות חדשות וניחוחות מחוזקים. השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה, פעילות אינטרנט, ופעילות שטח ברוח AXE בהשקעה כוללת של ארבעה מליון ₪. הבשורה המוצרית בסדרה החדשה כוללת ריחות מחוזקים שנשארים לאורך זמן רב יותר, פורמולציה משופרת המסייעת להלחם בריחות הזיעה טוב יותר, אריזות חדשניות בעלות מראה של גאדג'ט נחשק, ובנוסף וריאנט חדש – VICE – דאודורנט ספרי גוף בניחוח גברי המתווסף לשבעת הוריאנטים המוכרים והאהובים. רותי סלמון- גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "AXE הושק בישראל ב- 2005 והצליח תוך זמן קצר לבסס את מעמדו כמותג מוביל בעולם הגברים. השקת AXE חוללה שינוי בעולם הדאודורנטים עם הצגת קטגוריה חדשה – ספרי לכל הגוף שלא הייתה קיימת עד אז ותקשורת ייחודית, צעירה ומבודלת. הצימאון לחידושים ולריגושים בקרב קהל המטרה הוא אתגר קשה, ואנו נענים לו בשמחה גדולה . הדור החדש של AXE מציע את סדרת המוצרים בנראות חדשה, מעודכנת וייחודית שתהיה מלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט ושטח ברוח המותג". מסקר שערכה יוניליוור בקרב קהל היעד של המותג – בחורים בגילאים 13 – 25, עולה כי AXE הינו המותג המוביל בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. עליונות זו באה לידי ביטוי הן ברמת המודעות הגבוהה, בתדמיתו כמותג "איני", סקסי, מתאים לצעירים ובעל הריחות הטובים ביותר והן ברמת השימוש בו. על פי הסקר, 61% מקהל היעד השתמש ב- AXE בשנה האחרונה, כאשר למעלה ממחציתו (54%) משתמשים בו כמותג עיקרי. השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין טלוויזיה ייחודי באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, שיעלה בערוצים 2 ו- 10, 24, למשך כשלושה שבועות. במקביל תיערך באתר AXE ובשטח פעילות ברוח הקמפיין החדש במטרה להמשיך ולשתף את הצרכנים בחוויות AXE יוצאות הדופן.