יוניליוור ישראל משיקה ג'ל אקונומיקה

יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג סיף פנטסטיק, מרחיבה את פעילותה בתחום האקונומיקה, הנאמד בכ-70 מיליון ₪ בשנה, ומשיקה מוצר חדש – ג'ל אקונומיקה מרוכזת בניחוח אורנים ובניחוח לימון.



יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "המהלך של השקת ג'ל אקונומיקה מרוכזת ממשיך את בניית המותג סיף פנטסטיק, על ערכים של אפקטיביות ומקצוענות בנקיון: "מקסימום נקיון במינימום מאמץ". אנו צופים כי במסגרת ההשקה נתפוס נתח שוק של כ-10% מתחום האקונומיקה בישראל".



שוק האקונומיקה בישראל מוערך על פי נתוני נילסן בכ-70 מיליון ₪ בשנה, כאשר השחקנים הדומיננטיים בקטגוריה זו הם סנו עם נתח שוק של 63%, סיף לובן קלין (יוניליוור ישראל ) 18% ו-הבית הלבן (שופרסל) 9%. רובו של השוק ממוקד כיום במיכלים של ל 4 ליטר (למעלה מ-90% ) מהשוק.


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)