יוניליוור פיתחה משחק מחשב חווייתי עבור המותג "קליק" בהשקעה של 200 אלף דולר

קליק, מותג השוקולד המוביל בקרב בני נוער וילדים, מקבוצת יוניליוור ישראל, פיתח משחק מחשב אינטראקטיבי, שישווק במסגרת מבצע ייחודי בנקודות המכירה. במסגרת המבצע המתקיים במהלך חודש ספטמבר, בקניית 4 מוצרי קליק ניתן לקבל את משחק המחשב במתנה.



מדובר במשחק מחשב, שפותח ועוצב במיוחד עבור "קליק" ומופיעות בו דמויות שונות כשמטרת השחקן היא "להרחיק את כולם לפני השימוש" – כלומר לחסל את הדמויות במשחק שמפריעות לו לאכול את הקליק. ייחודו של המשחק בטכנולוגיה החדישה המאפשרת לשחק מול המחשב מבלי לגעת בו באמצעות מצלמת אינטרנט שמצלמת את השחקן ומתרגמת את תנועותיו למהלכים במשחק.



הפעילות תלווה בקמפיין פרסום במהלך חודש ספטמבר, בו נעשה שימש בשפה הפרסומית ההיתולית האופיינית לפרסומי קליק, ומככבת בו דמות של סבתא מתוך המשחק. הקמפיין כולל קמפיין עיתונות נוער באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, וכן קמפיין אינטנרנט באמצעות חברת REDHEAD. בקמפיין הושקעו כ- 200 אלף שקל.


אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)