יותר אינטראקטיב בטלוויזיה: EMTV מדווחת על גידול של 50% בכמות הכניסות לפרסומות אינטראקטיביות

"EMTV", המתמחה בפרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה, מדווחת על הכפלת כמות המפרסמים ברבעון הראשון של השנה, הבוחרים בהוספת השידור האינטראקטיבי בקמפיינים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.מהחברה נמסר כי גם בכמות כניסות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות חל גידול משמעותי של 52 אחוזים, ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.


סמנכ"ל EMTV, שמעון כהן מסר כי, יותר מפרסמים מחפשים להוסיף מימד חוויתי ומעורבות צופים בפרסומות, המייצרים רמת זכירות גבוהה יותר למותג, חושפת את הצופה למסרים נוספים ומניעה לפעולה. באמצעות השידור האינטראקטיבי, מקבלים הצופים אפשרות לשהות במסכי המפרסם זמן ממושך, לצפות במסכי מידע נוספים וקטלוגים, להקיש נתונים אישיים ולקבל הצעות אישיות במגוון תחומים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)