יפאורה עולה בקמפיין תדמיתי חדש למותג RC קולה

אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום כי יפאורה מעלה קמפיין תדמיתי חדש ל-RC קולה בהשקעה של כ-6 מליון ₪ תחת הסיסמא: "THE COOL TASTE".



הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובקולנוע באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן



בנוסף, יעלה קמפיין אינטרנט שפותח על ידי חברת NEXT-IN וכולל משחק ייחודי ל-RC קולה המבוסס על העלילה והדמויות מסרט הפרסומת וכולל צילומים יעודיים שנעשו במיוחד לצורך זה. לזוכה במקום הראשון במשחק תוענק במתנה קונסולה XBOX360.



קרדיטים:


במאי: אוהב פלאנץ


חברת הפקה: ראבל


משרד פרסום: ראובני פרידן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)