ישיר בית השקעות עולה עם קמפיין לקופות גמל חכמות

ישיר בית השקעות, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, עולה בקמפיין לישיר גמל חכם, קופות הגמל החכמות והחדשניות, בכיכובה של עדי אשכנזי.



הקמפיין יכלול סרטוני פרסום בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, אינטרנט ומודעות בעיתונים פיננסיים. היקף הקמפיין עומד על 2 מיליון שקל ויימשך כשבועיים ימים, באמצעות משרד הפרסום Lead. סלוגן הקמפיין: ישיר גמל חכם – קופת גמל ששומרת על הפנסיה שלך



לדברי אביעד בר סלע, סמנכ"ל השיווק של ישיר בית השקעות " לאור חוסר היציבות המאפיין את השווקים לאחרונה והמודעות העולה, בתקשורת ובקרב החוסכים, להשפעה שיש לכך על החסכונות שצברו במשך שנים, לעת פרישה, אנו עולים בקמפיין לחזק את המודעות לכך שאין המדובר ב"גזירה משמיים" ומצב בו אין לעמית אפשרות השפעה. קופות הגמל החכמות של "ישיר גמל" המנווטות את רמת החשיפה לשווקים על פי מצב העמית וקרבתו לגיל הפרישה – הן כלי מצויין המאפשר לעמית לוודא כי לא יקלע למצב בו הוא מוצא עצמו שנים ספורות לפני הפרישה, בחשיפת יתר לשווקים תנודתיים.. מוצר זה הוכיח את עצמו בחודשי המשבר האחרונים עבור העמיתים הגמלאים אשר כספם הושקע באפיקים סולידיים.



עדי, אשר נבחרה להוביל את מסעות הפרסום בשלושת השנים הקרובות כפרזנטורית של ישיר בית השקעות, עושה גם הפעם עבודה מצויינת, בהצפת ה"בעיה" והארת הפתרון ומוכיחה שוב כי היא מסוגלת להביא נושא לפתחו של הציבור בצורה מקורית ומעניינת, חייכנית ובעיקר ישירה, ברורה ובגובה העניים…

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)