ישראייר משיקה קמפיין בהובלת עובדי החברה

לקראת ההשקה של חברת ישראייר לקו תל אביב-עמאן-בנגקוק, בשיתוף רויאל ג'ורדניאן, החליטו בישראייר ומשרד הפרסום גיתם ללהק לתפקיד הפרזנטורים את עובדי החברה.


בתום אודישנים שהתקיימו בקרב עשרות מועמדים נבחרו הכלכלן, אמיר כהן ונציגה ממחלקת שירות לנוסע, אודליה אזולאי להוביל את הקמפיין הפרסומי במודעות ההשקה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום גיתם יצא בעיתונות הארצית ובאינטרנט. היקף הפרסום עומד על כ- 500,000 ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)