יש חאפרים ויש מקצוענים

קמפיין דיגיטלי חדש של חברת 'המקצוענים' הושק תחת הכותרת "יש חאפרים ויש מקצוענים. באחריות". הקמפיין, בשווי של כ-מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום AndromediA (אנדרומדיה) ימשך כשבוע ימים ויופיע בעמוד הראשי של אתר Ynet באינטרנט ובאפליקציית הסלולר.


" שוק בעלי המקצוע לבית סובל מתדמית בעייתית ולא בכדי" מסבירה יפעת צימרמן, סמנכ"ל השיווק של החברה ומוסיפה: "באין יד מפקחת, התחום רווי הון אנושי לא מקצועי שאינו בוחל בהונאת הצרכנים. באטמוספירה כזו ישנה חשיבות למערכות סינון, בדיקה ופיקוח על בעלי המקצוע – שירות ייחודי שמציעים 'המקצוענים' לצרכן הישראלי".



בקמפיין מוצגים בעלי מקצוע הנכנסים לתוך מכונה, הסורקת אותם ובודקת פרמטרים שונים כמו אמינות, מקצועיות ותמחור הוגן. על בסיס זה היא מחליטה אם מדובר בחאפר או במקצוען עליו מוחתמת המילה "באחריות".


"בעלי המקצוע המופיעים באתר ובאפליקציית 'המקצוענים' עוברים תהליך סינון מקדים, לרבות בדיקת האישורים וההסמכות להם הם נדרשים על פי חוק. בנוסף, עוברים בעלי מקצוע פיקוח קפדני לאורך זמן, לרבות בדיקה עם הצרכנים שהזמינו את בעלי המקצוע, כדי לוודא שהם עומדים בסטנדרט השירות הנדרש מהם כמקצוענים. מי שלא עומד בסטנדרט מוסר מהאתר".


החברה מציעה שירות ייחודי לרווחת הצרכן: מוקד גישור ויישוב מחלוקות בין צרכנים לבעלי מקצוע. במידת הצורך ישלח בעל המקצוע לתקן עבודה שלא נעשתה כיאות, ואם יתברר שנגבה מצרכן תשלום גבוה מדי – הוא יקבל את כספו בחזרה ובעל המקצוע יוסר מ'המקצוענים'.


"מטרת הקמפיין לומר לצרכן 'יש לך גב', מעכשיו עומד מאחוריך גוף מקצועי, אמין וחזק שדורש שתקבל את הטוב ביותר ונותן לך את מלוא האחריות על כך", מסכמת צימרמן.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)