כאל מפתיעה גולשים

משרד הניו מדיה DIBOOR העלה קמפיין ויראלי עבור חברת Cal תחת הכותרת " Cal מסדרת לאנשים סוף שבוע קל". במסגרת הפעילות חיפשו בכאל אנשים שזקוקים לבילוי, אנשים שצריכים סוף שבוע קל. האיתור בוצע באמצעות ניטור שיחות ברשת. לאחר מכן הגיע אליהם בהפתעה עם צוות צילום ונציגת חברת Cal העניקה להם שוברי מתנה בהתאם לסטטוס או לציוץ אותו כתבו.


כך לדוגמה: מישהי שצייצה שבא לה ארוחת בוקר קונטיננטאלית זכתה לביקור עם צוות צילום שהעניק לה שוברים לארוחת בוקר.אנשים שצייצו כי הם עייפים או זקוקים לסוף שבוע או לבילוי, קיבלו גם הם צוות בהפתעה עם שוברים לבילויים, הופעות, ארוחות בוקר, סטנד אפ, אטרקציות ומופעים לילדים.
הנה הסרטון שמתעד את הפעילות:


הפעילות באה למנף ברשתות החברתיות מהלך שיווקי של Cal לקידום תוכנית ההטבות החדשה שלה הנקראת "סוף שבוע קל".

קרדטים DIBOOR:
מנכלית דנה קול
סמנכל קריאטיב ואסטרטגיה – צביקה בשור
סמנכלית לקוחות טלי בריל
מנהלת לקוח מאיה באורפרוינד

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)