כביש 6 והמי"ל מציעים קורס הכשרה בשירות לקוחות

המי"ל פותח לראשונה קורס ייעודי להכשרה למקצוע שירות לקוחות. הקורס, בן ה- 60 שעות, מיועד לגברים ונשים בעלי 12 שנות לימוד, ועלותו 200 ₪ בלבד.



מטרת הקורס הנה להכשיר עובדים למקצוע שירות הלקוחות, תוך מתן כלים לבניית מסלול קריירה ולהשתלבות בעולם התעסוקה. הקורס כאמור מיועד לגברים ונשים בעלי 12 שנות לימוד ובסיומו תינתן למשתתפים תעודת הסמכה מהמי"ל (המרכז הישראלי לניהול). כמו כן, למסיימי הקורס תינתן עזרה במציאת עבודה בעולם שירות הלקוחות.



הקורס יועבר ע"י מנהיגות עסקית צעירה, מבית המרכז הישראלי לניהול, ובשיתוף עם חברת דרך ארץ, מפעילת כביש 6. עלות ההשתתפות היא 200 ₪ בלבד, מתוך רצון לעודד משתתפים רבים ככל האפשר לקחת חלק בקורס, ובכך לסלול עבורם מסלול להשתלבות חזרה בשוק העבודה.



ליאור זיידל, מנכ"ל מנהיגות עסקית צעירה: "אני מקווה שהקורס יעניק הזדמנות לאנשים רבים להשתלב במעגל התעסוקה, וגם יתרום להתמקצעות של תחום שירות הלקוחות. אני מודה לכביש 6 על ההירתמות ליוזמה, ומשוכנע שהקורס יהיה הצלחה גדולה".

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM