כוכב הסדרה הפופולארית "אמילי בפריז" מצטלם לראשונה לקמפיין ישראלי

לוקאס בראבו, כוכב הסדרה הנצפית ביותר
בנטפליקס, "אמילי בפריז", שעונתה השנייה מצולמת בימים אלו, מצטלם היום
לקמפיין ישראלי של מותג הקפה הבינלאומי – נסקפה טייסטרס צ'ויס (
Nescafé Taster's Choice), מקבוצת אסם-נסטלה.

בסדרה, מגלם לוקאס את השף הלוהט גבריאל,
המפליא בכישורי הבישול הצרפתיים שלו. כעת, במסגרת הצילומים לקמפיין הקיץ של נסקפה
טייסטרס צ'ויס (
Nescafé
Taster's Choice
),
יכין לוקאס שלושה מתכוני קיץ מפנקים המאפשרים לכל אחד להפוך לבריסטה של משקאות קיץ
מפתיעים אצלו בבית, וילמד אותנו את הסוד שלו לקפה קר מענג ומשובח.


לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה
ודגני הבוקר באסם-נסטלה:
"נסקפה טייסטרס צ'ויס, מותג הקפה הנמס המוביל
בישראל, ממשיך לרגש ולהפתיע והפעם בחיבור היצירתי עם לוקאס בראבו, השף הכי מפורסם
של תקופת הקורונה, שמציע שלושה מתכוני קיץ מפנקים במיוחד המבוססים על נסקפה טייסטרס
צ'ויס. עם התפתחות תרבות הקפה בישראל גם הפופולריות של קפה קר במהלך חודשי הקיץ
עולה משנה לשנה והמותג נסקפה טייסטרס צ'ויס לוקח חלק מוביל גם במימוש טרנד זה
ע"י הצרכנים."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)