כצט בקמפיין פרסומי לגלולת היום שאחרי

חברת כצט, הפעילה בתחום הפארמה בישראל, עולה בקמפיין פרסומי ל- Norlevo – הגלולה ליום המחרת אשר הושקה לאחרונה בישראל.



במסגרת הקמפיין יודגש הוותק של Norlevo – הגלולה "ליום המחרת" הנמכרת ברחבי העולם כבר שנים רבות למיליוני נשים מרוצות, כך שבמקרה חירום, גם נשים ישראליות יכולות לבחור Norlevo בדיוק כפי שבוחרות בה מיליוני נשים בעולם, כבר למעלה מ-10 שנים.



הקמפיין, בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪, יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בטלוויזיה ובאינטרנט ומלווה אותו הסיסמא: "נורלבו – הגלולה "ליום המחרת" שנמכרת בעולם".



בקמפיין משתתפות נשים מלאומים שונים המייצגות רק חלק קטן מהמדינות בהן נמכרת נורלבו וביניהן כמובן גם ישראל.




סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל, מנהל לקוחות אסטרטגיים: אבי בוסקילה, פלנר: ליאור שביט, קופירייטר: רוית בכמן, ארט: לופיטה רוחס, במאי: יוני מרדכי, מפיקת משרד: גליה טרי, פוסט: פוסט אופיס, חברת הפקה: תפנית. מפיק: יורי בסן, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)