כ- 20,000 כניסות יומיות לאתר האודישנים הראשון בישראל – my audition

שלושה שבועות בלבד לאחר השקת אתר האודישנים my audition התייצב האתר על ממוצע של כ- 20,000 כניסות יומיות. הנתון ממצב את האתר כעולם חדש לצעירים.



עד כה זכה האתר למאות אלפי גולשים שהינם חברים רשמיים וקבועים באתר שעוקבים מדי יום אחר אודישנים ודירוגים חדשים, לצד עשרות אלפי כניסות מצד משתמשים "מזדמנים".


כחלק ממהפכת ה web 0.2 , האתר האינטראקטיבי משלב בין שלושת המדיומים המובילים בענף התקשורת- אינטרנט, טלוויזיה והסלולאר.



מי שזיהתה את המגמה והחליטה להוביל אותה בתחום האודישנים, היא חברת הפקות הטלוויזיה "דנה הפקות". החברה, הפועלת משנת 1997 בשוק הטלוויזיה והקולנוע הישראלי והבינלאומי מפיקה בעיקר תוכן איכותי (ז'אנר עליון) בתחומי הטלוויזיה והקולנוע. דנה הפקות חברה לחברת WEB 3.0, המתמחה בפיתוח מתקדם באינטרנט, לטובת הקמת המיזם.



האתר, www.myaudition.co.il, מאפשר לשחקנים מתחילים להגיש אודישנים מקוונים למגוון ההפקות של "דנה הפקות", כדוגמת הסדרות "13 יום" ו"המערכונים" לערוץ עשר ולליהוקן של שבע דמויות לדרמת המתח הסלולארית "רומן מסוכן", בכיכובה של עדי הימלבלוי.


האתר הייחודי שעלה לאוויר בימים אלה הוקם ע"י "דנה אינטראקטיב" בהשקעה של למעלה ממיליון ₪. חברת web 3 אחראית על הקמת, עיצוב ותפעול האתר.



דנה עדן, מנכ"ל ומבעלי דנה הפקות על היוזמה: "החלטנו לעלות שלב ולנצל את היכולות הקריאטיביות שלנו כמפיקים איכותיים בשוק הטלוויזיה בישראל וליצור סינרגיה בין עולם האינטרנט והעולם הטלוויזיוני. אנחנו מאמינים שניתן לייצר תכנים איכותיים ומרתקים שיענו על צרכי המדיות".


מעבר להקמת האתר הייחודי "MYaudition" נמצאת "דנה הפקות" בעיצומן של 4 הפקות פריים טיים עבור זכייניות הטלוויזיה : הדרמה הפוליטית "הלשכה" ל"קשת", סדרת הדרמה 13 יום לערוץ 10 והפקה של המחזמר "מרי לו" עבורHOT

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)