להב – הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, עולה היום (4 בספטמבר) עם קמפיין פרסום תחת הסלוגן: "להב חושפת בפנייך את סודות הניהול של המחר". הקמפיין נאמד בכ- 700 אלף ₪, גידול של 40% בתקציב לאור הגידול הצפוי בפעילות.
קמפיין הפרסום כולל אינסרטים, מודעות בעיתונות הכלכלית ובמגזינים מקצועיים וכן באתרי אינטרנט כלכליים. הקמפיין מועלה באמצעות "סופרפוש" פובליסיס דיאלוג ו- PUBLICIS WEBIMAGE.
הקמפיין מקדם את תוכניות הניהול המתקדמות של להב המוצעות למנהלים בכירים במגוון תחומים: ניהול בכיר, ניהול השיווק, ניהול פיננסי, ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני, ניהול נדל"ן, יזמות וניהול וכן תכניות ניהול בינלאומיות בשיתוף מוסדות מובילים בעולם.
לדברי אודי אהרוני, מנכ"ל להב: "הקמפיין משקף את הידע הייחודי של להב כארגון המוביל בישראל בתחום העצמת ידע ניהולי, ומתבטא במגוון רחב של תכניות חדשניות המוצעות לראשונה למנהלים בארץ. הניסיון של להב, המהווה חלק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב והקשרים הבינלאומיים הנרחבים של להב עם מיטב בתי הספר לניהול המובילים בעולם מאפשרים לנו להציע למנהלים את התכנים החדשניים ביותר וכלי ניהול יישומיים שיסייעו להם להתמודד עם אתגרי הניהול של המחר".
קרדיטים:
סופרוויזרית: בלה זרצקיס
מנהל קריאייטיב: עודד קיבא
מנהלת לקוח: דקלה גנור שמש
ארט: אלעד בהדני
רכש מדיה: לשכת הפרסום הממשלתית
רכש מדיה אינטרנט: ענבר אברון publicis net media
יחסי ציבור: וגנר גרינשטין