חברת לוכסויז'ן, מקבוצת לפידות, תשקיע 2 מיליון שקל בקמפיין פרסום רחב היקף לעדשות המולטיפוקל של מותג האופטיקה המוביל צייס גרמניה, באמצעות משרד הפרסום פור (4) ומשרד האינטרקטיב אייקון.
במסגרת הקמפיין פרסום מאסיבי בעיתונות היומית והעסקית, קמפיין רדיו בקול ישראל, הקמת מיני סייט ייעודי, קמפיין אינטרנט קריאטיבי במיוחד באתרים המובילים, פעילות שיווק שיחה ברשת, ופעילות שטח ייחודית אל מול אופטומטריסטים מובילים ברחבי הארץ, מורשי צייס גרמניה.
המסר המוביל של הקמפיין הינו "עולם המולטיפוקל נחלק לשניים: צייס גרמניה, וכל השאר". האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין היא אסטרטגיית בידול המותג צייס גרמניה, שהינו המותג המוביל והאיכותי בעולם לעדשות מולטיפוקל, משאר המתחרים בשוק. קהל היעד של צייס גרמניה מורכב מנשים וגברים בגילאי 40+, מבוססים, אשר בריאות העיניים חשובה להם יותר ממחיר זול.
מוצרי צייס גרמניה משווקים לאורכה ולרוחבה של באמצעות אופטומטריסטים מורשים בלבד, את רשימת האופטומטריסטים המורשים ניתן למצוא במיניסייט חדש אשר הוקם לאחרונה: www.izeiss.co.il
לדברי עמי לפידות, יו"ר קבוצת לפידות: שוק עדשות המולטיפוקל בישראל הפך בחודשים האחרונים לשוק של מלחמות מחירים בין הרשתות השונות. אנחנו גאים להחזיר את הפרמטר החשוב באמת לשיח השיווקי – פרמטר האיכות. בענף האופטיקה צייס גרמניה היא שם נרדף לאיכות כבר למעלה מ- 160 שנה וכשהלקוח צריך לבחור לעצמו עדשות מולטיפוקל ולחשוב על בריאות העיניים שלו, איכות היא הפרמטר שהוא קודם כל צריך לדרוש.