ליימן שליסל בקמפיין לסוכריות מנטוס ללא סוכר

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין פרסום במסגרת השקת סדרת סוכריות מנטוס ללא סוכר בישראל.



מנטוס ללא סוכר: סוכריות מנטוס ללא סוכר, הנושאות את כשרות המהדרין בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק, יושקו בקמפיין ייעודי למגזר הדתי והחרדי, באמצעות "פרסומי ישראל ושות'" – משרד פרסום, שיווק, קד"מ ויח"צ המתמחה בקהלי יעד אלו.



הפרסום יכלול מודעות בעיתונות, ג'ינגל ברדיו, פרסום ע"ג אוטובוסים, פעילות קד"מ של ניידות ממותגות בירושלים ובבני-ברק.



היקף הקמפיין נאמד בכ-250 אלף ₪.



הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מנטוס -כשהטעם נהדר, מי צריך סוכר?!"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM