לילי בקמפיין שילוט חוצות


מותג לילי, המוביל את קטגוריית נייר הטואלט בישראל, עולה בקמפיין שילוט חוצות ייחודי בטכנולוגיה חדשנית במסגרת השקת נייר הטואלט החדש: לילי קומפקט. נייר הטואלט לילי קומפקט, מאפשר לצרכנים לחסוך עד 30% במקום האחסון.


הקמפיין, באמצעות חברת השילוט JCDecaux, כולל אפקט ויזואלי מיוחד בשלט שנקרא "אפקט עדשתי"- פוסטר מיוחד אשר עליו מולבשת עדשה על מנת ליצור תנועה ואנימציה כך שהתמונה שעל-גבי השלט משתנה בעת שינוי זווית הצפייה או בשינוי הקרבה לתצוגה.




הטכנולוגיה החדשנית של "אפקט העדשה" נוסתה לפני מספר חודשים ע"י עמותה בספרד המפעילה קו סיוע לאלימות במשפחה אשר עשתה בו שימוש לצורך קמפיין שנראה שונה מנקודת מבט של ילד ושל מבוגר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)