לינדה,דוגמנית בינלאומית מוערכת בעולם, החלה את קריירת הדוגמנות שלה כבר בגיל 15, אז שבתה את תשומת ליבה של סוכנות הדוגמנות "עלית". לינדה, נבחרה להוביל את הקמפיין זאת עונה ראשונה עליו תשתכר בכ-3 מיליון $, לאחר שבעונות האחרונות הובילו את הקמפיין דוגמניות לא מוכרות.
אוונג'ליסטה, כיכבה בקמפיינים רבים, בניהן קמפיין לענקית האיפור והקוסמטיקה, חברת "לוריאל פריז" לצד שחקניות, זמרות ודוגמניות מהנערצות ביותר בעולם. "לוקסאוטיקה ישראל" תשווק את משקפי השמש ומסגרות הראיה של "פראדה" בחנויות האופטיקה המובילות בארץ, וכחלק מתהליך התמיכה במותג תשקיע תקציב של כ-100 אלף ₪ בקמפיין חלונות ראווה ושלטי חוצות בכיכובה של אוונג'ליסטה.
הקו של פראדה מאופיין לאורך כל הדרך באלגנטיות, תחכום ועידון. הסטייל הייחודי המזוהה עם המותג מתבטא בעיצוב, המשלב פלסטיק ומתכת ביחד. מרבית הדגמים הם קלאסיים ומינימליסטיים המאופיינים במראה "נקי". בקולקציית משקפי השמש לשנת 2009 בולטים מספר מודלים המשלבים את הלוגו המשולש של פראדה, הידוע גם בכינויו "לוגו פראדה מילאנו".בקולקציית משקפי הראייה לשנת 2009 בולטים מודלים בעיצובים רכים ומעוגלים בגווני סגול שונים.