לירז צ'רכי מובילה קמפיין ביוטי לביופור בהשקעה של 1 מיליון שח

השחקנית/זמרת לירז צ'רכי, פרזנטורית חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור , עולה השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה של החברה. הקמפיין בהובלת לירז צ'רכי, ישלב בין היתר גם 48 טיפים יחודיים לתקופת הקיץ שעושים את כל ההבדל בעור הפנים. הטיפים נאספו מקוסמטיקאיות מוסמכות ביופור, שלוקחות חלק פעיל בקמפיין .




הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪ ויכלול בין הייתר: עיתונות, מגזינים, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט אצל קוסמטיקאיות נבחרות.



במסגרת הקמפיין תחשוף ביופור לראשונה את סדרת המוצרים עם האפקט הכפול, המותאמים לטיפול בעור הפנים גם בחודשי הקיץ. המוצרים משלבים 2 מוצרים במוצר אחד: לייט קרם- קרם לחות עם מרכיבי הבהרה.



לדברי המדענית רונית שגב, בעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור: "חברת ביופור משיקה סדרת מוצרים שחוסכים בזמן ובכסף. כל מוצר בסדרה משלב למעשה 2 תכשירים פעילים במוצר אחד. זוהי קוסמטיקה מודרנית, מדעית שבזכות החומרים הפעילים מעניקה תוצאות נראות לעין תוך זמן קצר ועכשיו גם חוסכת בכסף ובמספר מוצרים המעניקים שגרת טיפוח מושלמת. המוצרים בטוחים לשימוש גם בקיץ ומטפלים בבעיות פיגמנטציה, אקנה ואנטי אייג'ינג."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)