לקראת הקיץ, MUST בסדרת סוכריות על מקל בטעמי גלידה: פונץ'-בננה ומנגו-תפוז

מותג MUST-עלית מקבוצת שטראוס משיק לקראת הקיץ סדרת סוכריות על מקל בטעמי גלידה מרעננים: פונץ'-בננה ומנגו-תפוז.



סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס אמרה היום: "במחקרים שאנו עורכים בקרב בני הנוער, עולה באופן בולט המענה של פורמט הסוכריות על מקל על הצורך בעניין ובהפגת שעמום. סוכריותMUST על מקל ללא סוכר מאפשרות חווית צריכה אולטימטיבית שמשלבת משחק והנאה ללא רגשות אשם. בהשקת סדרת טעמי הגלידה החדשה בחרנו להרחיב את מגוון הטעמים בסגמנט ולהשיק טעמים מפנקים ומרעננים במיוחד, כדי להעצים את החוויה של בני הנוער".



ההשקה תלווה בקמפיין שיווקי ממוקד לבני הנוער בהשקעה של כ- 400 אלף ₪ ובאמצעות משרד הפרסום "teenk" אשר מתמחה בפתרונות שיווקים לבני נוער. הקמפיין יתמקד באינטרנט בפלטפורמות השונות בהן גולשים ונמצאים בני הנוער ובקד"מ שטח ייחודי שבו ייקחו חלק בני נוער מובילי דעה- במטרה לייצר באזז ומעורבות גבוהה בהשקה. במסגרת הקמפיין הופק סרטון פרסומת בקונספט "לא תוכלו להוציא אותן מהפה", אשר מלווה את הפעילות השיווקית של MUST מאז השקת הקטגוריה.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)